background

mid sem break :)




















hai :) okey ! hari nie mood agak baik nak post entry . sebab lagi beberape jam nak balik rumah ! hihi . cuti seminggu ! yeayyyy ! nak rehat puas puass ! nak tenang kan otak yang dah merekah nie .. nak tampal lubang2 dalam otak nie . hihi . nak tunggu hari jumaat tu macam berbulan okey ! mane taknyee , rabu test business law plus nasyid competition ! khamis test islamic economics ! jumaat *yeayyy! balikk! tapi dalam mase yang same ade test mandarinn . phewww ! *okey aku rase mcm nak meniru je test jap lagi. hihih . mne taknyee otak aku dah ade kat kuala lumpur ! ;p cuti seminggu pong tapi assignment law tu membuat kan aku nye mood nak cuti terganggu ! acane ? haishhhh .. sabaa jee laa .. program cuti nie .. stay rumah jee kot , ibu tak dapat cuti . abg pun bukan nyee cuti same ngan aku and adik aku . UITM degree kan cuti lain hari . lecehhh tul ! so no wonder lah kalau cuti nie aku terperap dalam bilik sambil membiak lemak lemak yang sedia ade nie . hahaha .. okey ! aku harap cuti nie aku dapat atur kan pertemuan aku dengan ex-schoolmate aku ! hahah . *ayat over. haha . takde laa ekceli ! aku nak sgtt jumpe budak2 sekolah aku :') rinduu gilerr !! along , angah , milaa , mior & putraaa . set time untuk kite bergosip okey ! hehe .insyaallah cuti nie aku free :) hehe . okey laa . samapi sini duluu yee . mau mengundur dirii :) selamat bercuti kawan kawan serumah , sekelas , seperjuangan ,  jiran rumah , jiran kelas , senior , junior , lecturer , staff .. semuaa laaa senang citer ! haha . okbai!

naik cuti nie dua orang lecturer aku berpindah . sedihhh !! aku sayang mereka dua . aku suke mereka mengajar ! SERIUS :( byebyeee miss gayathri . byebyeee madam farahkshima :'( we will miss both of youu ! we all love yoouuu ! ♥ :) *kiss
salam perpisahan untuk ustat faisal jugak . walau pun tak sampai setahun mereka mengajar, tapi disebabkan perwatakan , keabaikan , kesportingan mereka membuatkan student akan terase pemergiaan mereka :') good luck pensyarahh !


No comments:

Post a Comment