background

dear april.


hello, meh kiss sikit! muahh kiri, mmuahhh kanan :*

hari nie dah masuk bulan april. walaweeyyy! serius, aku rase sem ni macam sekejapp jee. jadual final dah kuar. kalau tak silap aku first paper 30 april nie. paper sape? paper aku bhaii. paper ugame. tak lame lagi ouhh. haiyaaa! dah lah batch pertama amek exam. pastu batch terakhir yang tinggal kan kolej. amendee ntah! mcm tak adil jeee :( 

makin dekat final makin dekat aa kene berpisah dengan senior dua orang tu. paham sendiri jee laa. hmmpphh kalau lah aku boleh undur kan mase. hiks! takpe chubby takpe! itu adat pertemuann aa :')

lagi beberape hari nak final nie laa banyak assignment! presentation pun berlumbe lumbe! adoii. pecah kepale otak aku! lagi lagi assignment law! islamic economics, fiqh muamalat, cominication skill, agama islam, mandarin pun berlumbe-lumbe nak di presentation. haishh! kusut kusut. 

ohh!  macam mane punn next week aku nak balik! serius! AKU NAK BALIK! aku rinduu rumah, aku rindu ibuayah, aku rindu bilik aku, aku rindu adik amani, aku rinduu semua semua yang ade kat kuala lumpur tuuuuuuuuuuuu! tolong lah kolej dan asrama! jangan buat ape ape program untuk next week! pleaseeeee!

oh! done hear guysss. later, me will updated.

No comments:

Post a Comment