background

memories last forever


hari ni cukup laa dekat seminggu bercuti lepas tamat nye latihan industri dekat bank rakyat setapak. wuuuu..uuu rindu pulak bila dah habes. duluu waktu praktikal tak sabar sabar nak habes. sebenarnye tak sabar nak cuti panjang, hahaha.. lepas ni pun tak tau laa mana hala tuju. kerja kee.. degree ke.. tapi insyaallah lepas present nak get ready untuk MUET. sedeehh kolej aku tak sedia kan MUET untuk batch aku. hmphhh.....

okey. dah cukup cukup. sebenarnye updated belog ni nak gtau pasal tempat praktikal. hee.. 3 bulan praktikal memang tak cukup. hahaha -_-' 
banyak benda yang aku belajar. dulu aku tertanya tanya laa jugak. kerja apee je dalam bank tuu sampai nak buat OT! OT! dan OT *overtime* maklum laa ibu ayah kerja bank. selalu nak balik lambat je. hiks! sekarang bila dah dapat praktikal kat bank ni, baru aku tahuu. hihihihi.. patut laa orang slalu cakap bonus bonus and bonus. tengok laa depaa kerja macam mana.

aku rasa kalau kerja bank rakyat nie best sebab semuanyaa melayu. tapi satu kelemahan melayu bila dah retak sikit. mulaaa laaaa.. haaa gituu lee orang melayu. hahaha ehh.. tapi insyaallah tempat aku praktikal nie takde yang mcam tuu. hehehe. boss and staff kat sini semua baik, semua okeyy, semua caring. hihihi..

aku bersyukur sangat sangat dapat buat internship kat sini. kalau tak mula mula memberontak jugak nak p melaka, praktikal kat MARA. sebab? nak ikutt kawan. hahaha.. yelaa takut, segan, malu. hahhh. semua perasaan ada. tapi sampai bila nak mcam tuu kann.. nak berteman je.. kena hidup sendiri gak kengkadang *wah gituuu* hahahaha

so, last day tu alhamdulillah aku tak nanges. hehe. malu tau kalau nanges. hahaha.. pagi jumaat tu lepas bacaan yassin  bos suruh bagi speech tapi aku main main. sebab aku takut nangess.. pagi lagi tuu nak sedeh sedehh. hahahaha.. papepunn. thank youu semua, thankyouu so much. banyak benda yang orang dapat kat sana.. SERONOK! abang abang, kakak kakak, terima kasih aatas ilmu yang diberikan. halal kan makan minum yg selalu dapat free tuu. hahaha. nanti ada masa kita jumpa lagi yea :) sayanggg semuaaaaaaaaa. muahx.




hihi. metacihhhh semua. nih laa boss. madam salfaezan cakap macam faizal tahir waktu tua nanti. hahahaha..
*lastday takde mood nak melawo tu pakai macam nak g kelas. haha*



dinner sehari sebelum aku tamat praktikal. wuuu..uuu kenyangg sangatttt. thank youu bank rakyat :)


kak amalina. orang paling rapat. thank you for everthings akak. jaga diri. me love youu :*
*bulat nye muka gue*



jamuan raya. yang atas tu tangkap gambo staff reramai. abang khairol tak menahan betei mukaaaa dia. hahaha.. gambar bawah abang saiful. gue suka kacau dia. sebab dia suka buli gue suruh buat air nescafe! hahahahahahahahaa..


bank rakyat staff :*

 nih gambaq paling rare tahun nih. hahaha. abang safwan. ex uitm bandar melaka. sebelah kolej rupenyeee.. 
*dia suka menganjeng KPM ada rokol -_-*



 ini sedikit tanda terima kasih untuk mereka. yeayyyy! semua sukaaa. yeayyyy!





No comments:

Post a Comment