background

itulah kawan :)


hai si comel, si cantik dan si kacak :) 

sometimes kita rasa lebih rapat dengan seseorang kalau guna kau & aku rather then I & You.

tak kesah laa ape gelaran sekali pun. hidup kat dunia nie bukan nak bermusuhan atau kau sorang je yang nak hidup okey? baik pergi hutan kalau nak hidup sorang sorangg. but then aku suka treat kawan kawan aku mcam siblings aku. eventhoe takde laa ramai mana siblings aku. haha. yealaa, kalau nak marah pun memang benda tu salah kau. lain laa kalau bodoh-bodoh nak marah memang tak laa.

best tau bila kita ada kawan yang treat kita macam adik beradik sendiri :) sebab ape aku cakap best? sebab dorang dah kenal rapat dengan kita, dah faham dengan perangai kita and yang paling best bila bff kau tu tak sama jantina dengan kau, kau memang tak kan ada perasaan nak bercinta dengan dorangg sebab rasa sayang antara kawan tu dah kuat. serius! haha LOL!

bukan senang nak carik kawan yang betul betul kita perlukan time kita susah senang. tapi, aku ada :) time aku sakit, aku ada kawan yang boleh belikan aku ubat/makanan. bila takde duit nak beli makanan dorang pinjam kan. haha, biasa laa hostel life :) paling best, bila ada assignment kita dapat buat sama-sama, tak tidoo malam. gelak-gelak. sembang-sembang. gurau- gurau and marah sama sama bila dah terlampau stress or mengantuk. hiks! ;p

geng enam. lagi sorang shakina.

lagi satu, kawan nie tak semestinya sama baya dengan kita jee. lecturer pun boleh di jadikkan kawan. tapi kita kena lahh tau limit kita dengan lecturer. bila kat kolej dia cikgu kita, bila kat luar dia kawan kita. pernah je kiteorang lepak-lepak kat kedai makan dengan lecturer, sembang sembang kosong. gelak sakan habes. best okey :)

gambar hiasan. haha. hai sir ninja :D bila nak merasa oblong free lagik nie? ;p

No comments:

Post a Comment