background

LATIHAN INDUSTRI

hello people salam Ramadhan :) hari nie dah masuk dua ramadhan. alhamdulillah. hahhh. dah kenape aku rajin sangat nak berblogger nie? hehehehe. report dah siap tu yang ada rajin sikit nak menulih ni. kalau tak jangan harap laa. haha.

hari nie jugak dah nak masuk dua minggu aku praktikal kat bank rakyat Setapak. Alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar. Walaupun hari pertama, kedua, ketiga, keempat dan kelima minggu pertama aku sttteeghheeessssss yang amat. maklum laaa tak biasa. ada laa dua tiga hari aku menanges kat office tu. tapi bukan depan orang laa. lari masuk toilet. muehehehe.. 

So, untuk bulan pertama ni aku dapat bahagian kredit. Jaga kaunter untuk pembiayaan peribadi. hehehe. sape sape nak buat loan, mehh jumpeee akaaaaqqq uolllssssss! :) 

Banyak bendaa baru yang aku belajar kat sini. aku jadik operator, jumpe macam macam jenis customer, fax jemputan, buat kad raya. haaa kau hadooo? hahaha. staff kat sini baik, lawak, and gilosss. hahaha termasuk laa boss. tak habes habes mintak ic aku, sebab tak caya aku 21 tahun. katanya nampak macam budak sekolah. gitu lewww orang pendek kan. mujur boss. kalau takk..... hmmph! hahaha. staff staff kat sini banyak tunjuk ajar. lebih lebih lagi abang manan. hewhuuwwww.. thanks abang. banyak bantu orang. nanti orang belanja makan kuih NANCHESEETART. wiwiwiwiwiwiwi :D

okeyyy.. gue rasa sampai sini je laa dulu. dah lewat ni. esok kerja. *acah acah macam banyak kerja* nanti ada masa kite updated lagi. babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


No comments:

Post a Comment