background

D O N E !



hello, we meet again people :)

ha wauu youu ebelibodi? hopefully baik baik ajaa. okey! hari jumaat nie habes laa sesi pembelajaran semester tigaa nie. next week study week, kene pergi KKTM Ledang. nampaknye aku tercalon. hihi. nak buek cano. blajau ajee laa. its sokeyhh. kalau tak pergi pun macam kau belajar sendiri kan kan kan!? kalau belaja pun, ade yang tak paham, confirm tutup buku then pergi bergosip, hahaha. so better lah kau pergi chubby :) aku harap program tu tak mendera, tak terlampau stress. WALAUPUN tengok jadual pun buat aku dah stress! haha. 

assignment, presentation, test and quiz pun dah berkurang. alhamdulillah! selamat semua markah markah aku. hiks! tinggal esok jee. present agama and test2 fiqh mualamalat. hopefully semua berjalan lancar. harap harap dapat naik kan pointer for this semester.

and kesempatan ini saya ruzana rohidan nak memohon maaf kalau ade yang terase hati, termakan hati. or ape ape jee laa yang berkaitan dengan hati. harap di maafkan. and thanks jugak pada kawan kawan yang banyak beri tunjuk ajar. especially subjek LAW! hihi. assignment tuu. thank youu soo much yaa kawan. thanks jugak for member member assignment grouping, presentattion grouping. sooryy kalau ade yang tidak memuaskan hati sepanjang berassignment ang berpresentation nie okey :)




thank youu also too all lecturer, mohon ampun sepanjang sesi pengajaran dan pembelajaran berlangsung. :) lastly good luck kawan kawan. selamat menjalani revision week and final! :) done! byebyeee.. 






good luck my dearest friend! :)









No comments:

Post a Comment