background

kehilangan atuk untuk kali ke2 :(

assalamualaikumm .. 
hye people .. lame kan sye ta hapdate belog nie . busy laa [ cehh ! konon jee . haha ]
acctually banyak cerita yg saye nak paste dalam belog nie . hehe . okey2 before tu . cabi mintak tolong sesangat kat sume pembace sedekah kan Al-Fatihah buat atuk tercinte cabi yg baru je meninggal dunia pada 13 october 2011 :( [ Al-Fatihah ]

yes ! amat terase kehilangan atuk :( tak sangke ! atuk akan pergi . atuk saket strok . dekat setahun . tapi atuk strok sebelah badan jee . sejak kene strok tu atuk kenal tak kenal je ngan anak cucu atuk . termasuk nenek . tapi setiap kali kalaw ana balek rumah atuk , nenek selalu tnye atuk kenal ana ke tak . then atuk pandang ana sambil senyum ! setiap kali atuk :') nenek cakap kalaw atuk semyum makne nye atuk engat @ kenal orang tu :) atuk . lepas nie sape nak jge nenek . nenek sorang sorang kat rumah :( kesian kat nenek . ari tu ana dah tnye nenek nanti malammalam nenek nak tydo ngan sape ? sape nak teman nenek ? lepas tu kan tuk nenek ckap atuk kan ade . atuk boleh teman kan nenek kalaw nenek sorang sorang . atuk nampak kite . kite je tak boleh nampak atuk :'( betul ke tuk ? so makne nye atuk boleh nampak ana lah nie :) okey lah atuk . ana ade kerje nak kene settle kan nie . nanti ade mase ana lawat pusara atuk okey :') semoga atuk ditempat kan di kalangan orangorang yg beriman , insyaallah kite akan berjumpe atuk :) err . atuk bukan kat dunia lah . tapi kat alam sane tuu :') ana akan rindu atuk ! i love youu ! :'(


atuk . maaf ana tak sengaje menitis kan air mata . ana sebak :( 
maaf ea atuk :(










selamat tinggal atuk . KAMI akan merindui mu :')
 i love you :( assalamualaikum :'(